Kaupan ehdot

Hae vapaat huoneet

Osapuolet

Omistaja/myyjä/varaustenhallinta

Hotelli Nuuksio
Naruportintie 68
02860 Espoo

Vastaanotto:  09 8567 6888

Myyntipalvelu:  09 8567 6880


myynti@hotellinuuksio.fi
0741527-6

Jäljempänä käytetään nimitystä ”hotelli”.

Asiakas

Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja ostaessaan tuotteita ja palveluja hotellin Internet-palveluissa.

Varausehdot

Näitä ehtoja sovelletaan varattaviin ja vuokrattaviin huoneisiin, tiloihin, tuotteisiin ja palveluihin. Yhteisesti näistä käytetään nimitystä "kohde".

Varaaminen

  • Asiakas vastaa siitä että hän tutustuu varauskohteen/-kohteiden kuvaukseen ja ohjeistuksiin sekä varaukseen liittyviin ehtoihin.
  • Asiakkaan tekemä varaus on sitova siinä yhteydessä, kun tilaus-/maksuvahvistus on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
  • Asiakas maksaa varauksen valitsemansa maksutavan mukaisesti noudattaen maksutavan mukaisia ehtoja.
  • Varausjärjestelmä lähettää tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
  • Hotelli ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta vaan asiakkaan tulee viipymättä olla yhteydessä Hotelli Nuuksioon tilanteen korjaamiseksi.
  • Hotelli ei anna takuuta siitä, että kohde on tässä tilanteessa yhä vapaa.
  • Mikäli kohde ei ole vapaa, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista kohdetta.

Peruutukset ja muutokset

Toteutuvan henkilömäärän vahvistus viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuuden ajankohtaa. Hyväksymme  - 10% muutoksen henkilömäärään ilmoitettuna 3 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Palvelut veloitetaan vahvistetun henkilömäärän mukaisesti.

Vahvistettu varaus voidaan peruuttaa veloituksetta kuukautta ennen tilaisuuden ajankohtaa. Majoitus- ja kokoustilavarauksen peruutuksen tapahtuessa veloitamme seuraavasti:

  • alle 30 vrk ennen tilaisuuden ajankohtaa, perimme kuluina 50 % varattujen huoneiden, palveluiden ja kokouspaketin arvosta
  • alle 14 vrk ennen tilaisuuden ajankohtaa, perimme kuluina 100 % varattujen huoneiden, palveluiden ja kokouspaketin arvosta
  • alle 7 vrk ennen tilaisuuden ajankohtaa, perimme 100 % kaikkien varattujen huoneiden, palveluiden ja kokouspaketin arvosta

Hotelli Nuuksion oikeus peruuttaa varaus

  • Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) voi hotelli purkaa varaukset. Asiasta ilmoitetaan viivytyksettä kohteen varanneelle asiakkaalle.
  • Asiakkaalla on tällöin oikeus saada maksamansa maksun takaisin.
  • Force majeure -esteen takia puretusta varauksesta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.

Kohteen käyttö

  • Kohde on määritelty kohdekuvauksessa.
  • Asiakkaalla on varausaikana käyttöoikeus kohteeseen ja sen varustukseen sekä erikseen määriteltyihin palveluihin.
  • Jos varaaja huomaa kohteessa puutteita tai muuta huomautettavaa, on hänen viipymättä ilmoitettava siitä hotellin vastaanottoon.
  • Asiakas huolehtii kohteen asianmukaisesta käytöstä.
  • Kohde on asiakkaan käytössä kohdekuvauksessa määriteltynä aikana.
  • Lemmikkieläimet
    • Varaaja on täydessä vastuussa ja korvausvelvollinen lemmikkieläintensä aiheuttamista vahingoista.
    • Lemmikkieläimet on pidettävä kytkettyinä kansallispuistonalueella.
    • Lemmikkieläinten omistajien tulee kiinnittää erityistä huomiota majoituskohteen siisteyteen.
    • Lemmikkieläimen omistajan tulee noudattaa myös mahdollista erikseen annettua tarkentavaa ohjeistusta.
  • Vuokrakalustoa koskevat erityisehdot
    • Asiakkaan tulee tutustua välineistön turva- ja käyttöohjeeseen. Kalustoa tulee käyttää huolellisesti vain sille tarkoitettuun tavanomaiseen käyttöön. Vuokralleottaja sitoutuu tekemään turvallisuustarkastuksen vuokra-aikana. Vuokrakalustoa ei saa viedä maasta, eikä vuokrata edelleen. Vuokrakalustoa saa käyttää ainoastaan ehtojen sallimassa laajuudessa ja ainoastaan käyttäjän taitotasolle ja osaamiselle soveltuvissa suorituspaikoissa. Asiakas käyttää kaikkea kalustoa varusteineen aina omalla vastuullaan.
    • Asiakkaan tulee palauttaa kalusto välittömästi vuokrakauden päättyessä sovittuun paikkaan puhdistettuna ja muutoinkin samassa kunnossa kuin se oli vuokralle luovutettaessa. Vuokralleottajan on ilmoitettava viipymättä hotellin vastaanottoon, mikäli palautus viivästyy. Hotelilla on oikeus periä ylimenevältä ajalta 50% korotettu vuokra, mikäli muuta ei ole erikseen sovittu.
    • Asiakas on velvollinen korvaamaan vuokrauskalustolle vuokra-aikana huolimattomasta tai virheellisestä käsittelystä ja puutteellisesta huollosta aiheutuneet vahingot ja kustannukset. Asiakas on velvollinen korvaamaan vuokra-aikana tuhoutuneen tai kadonneen kaluston sen uushankinta-arvoon. Asiakas vastaa kuljetus-, turvallisuus- ja muiden määräysten noudattamisesta. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan kaikista välineissä ilmenevistä vioista hotelille välittömästi.
    • Hotelli vastaa kaluston normaalista kulumisesta aiheutuvista korjaustoimenpiteistä. Hotelli ei vastaa kaluston käytöstä tai rikkoutumisesta vuokralleottajalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai välittömistä kustannuksista tai vahingoista. Hotelli ei sitoudu toimittamaan rikkoutuneen vuokrauksen kohteen tilalle uutta laitetta, eikä korvaamaan työn keskeytymisestä aiheutuneita välillisiä tai välittömiä kustannuksia.

Vahinkojen korvaukset

  • Asiakas on velvollinen korvaamaan hotelille vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana.
  • Hotelli ei korvaa luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.

Valitukset

  • Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua.
  • Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää viikon sisällä varauksen päättymisestä kirjallisesti.
  • Hotelli pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti, kuitenkin kuukauden sisällä, ilmoituksen vastaanottamisesta.

Toimitusehdot

Sopimuksen syntyminen

  • Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus).
  • Tilausvahvistus/Maksuvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.

Kaupan peruutus ja palauttaminen

  • Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
  • Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
  • Myös mahdollisen tuotepakkauksen on oltava myyntikelpoinen.
  • Ole yhteydessä myyntiin tarkempien palautusohjeiden saamiseksi.
  • Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.

Tuotetakuu

  • Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.

Toimitus

  • Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Maksuehdot

  • Hotelli soveltaa palveluissaan luotettavia ja turvallisia maksuvälitystahoja.
  • Hotelli ei tallenna pankkiyhteys- tai luottokorttitietoja missään vaiheessa.
  • Asiakas sitoutuu noudattamaan valitsemansa maksutavan mukaisia ehtoja.
  • Maksaminen hotelli laskulla (Yrityksille ja yhteisöille)
    • Lasku on vain yritysten ja yhteisöjen käyttöön.
    • Lasku on maksettava laskuun merkittyyn eräpäivään mennessä
    • Mikäli varattavan kohteen tai tuotteen laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, tilaus poistuu ja kohde palautuu takaisin kauppaan.
  • Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. 
  • Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
  • Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
  • Maksutavat
    Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

    MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa

    Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
     
  •  Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
       Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
       Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
       Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
       Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
  • Mikäli maksutapahtumaa ei ole saatettu onnistuneesti loppuun tilaushetkellä, hotelli ei käsittele tilausta.

Yleiset ehdot

  • Verkkopalvelussa esitetyt hinnat ovat arvonlisäverollisia.
  • Sovellamme majoituskohteissa dynaamista hinnoittelua. Hinnat ovat riippuvaisia ajankohdasta ja vaihtelevat kuukausittain, viikoittain ja päivittäin.
  • Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.
  • Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin.
  • Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
  • Hotellilla on oikeus käyttää ja luovuttaa rekisteröityjä osoitetietoja suoramainontaan, etämyyntiin ja muuhun suoramarkkinointiin sekä markkina- ja mielipidetutkimuksiin ellei asiakas tätä kiellä. Kiellon voi tehdä ehdoissa mainittuihin yhteystietoihin.
  • Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Luotu: 5.6.2016

Takaisin ylös